Helgen

Jag har haft en väldigt bra helg måste jag säga! I lördags gjorde jag, hampus, ida och felicia något som man kanske inte gör varje dag.. Vi dansade pole dance! :o det var verkligen inte alls lätt och gjorde ganska ont, men det var väldigt kul!! Efter det åkte vi hem, jag åt mat och åkte vidare till robin. Dessa människor är bara såå bra! Efter vi hade vart där eb stund gick vi ut på krogen vilket var kul fram tills att de va så mycket folk att man inte kom fram någonstans.. 


Söndagen var den bästa dagen på länge. Att ligga och prata om precis allt innan man ska sova är såå mysigt! Vi somnade vid 5 nån gång, vilket gjorde att vi gick upp ganska sent. Vet att jag sagt det förr men är så mkt mysigare att sova med dig och vakna upp brevid dig. Dagen blir så mkt bättre på en gång! Iaf, vid två kom david, vivvi och jocke. För i söndags var det ingen vanlig dag! Det var min älskade pappas födelsedag! Hipp hipp hurra och grattis igen! Hoppas du tyckte om din present och att du kommer ihåg hur den fungerar.. Love u! Det kom lite gäster senare, jesper och jag hämtade lite grejer från igår och sen myste vi i soffan framför the 100. Denna helg var en bra helg!



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback