Fredag


Nyinköpta naglar till bl.a studentkryssningen

Slutade tidigt idag så Elin och jag gick en sväng på stan och tog en fika. Alltid lika gott med den där kladdkakan på magnifik elr vad det heter.. Sen gick jag och tränade. Vågade dock inte köra så hårt för vill inte ha träningsverk på sön när det är final i både dressyr och hoppning.. Kvällen har spenderats framför datan och vampire diaries. Nu är jag anmäld till högskoleprovet också, kom ihåg att anmäla er som inte gjort det! Sista dagen är den 15:e tror jag! Ikväll blir det tidig läggdags eftersom jag ska både rida och ha stalltjänst imorgon. Som tur har jag min underbara mamma som erbjuder sig att hjälpa mig på morgonen så jag inte behöver gå upp redan vid 6..

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback