jävla idioter till människor..

Började gårdagen jättebra med att träffa hela naturgänget och åt trerätters på alla. Senare på kvällen är det nån idiot som snor min telefon.. när jag spårar den idag visade den sig vara I uppsala.. så vi åkte dit, polisen kom och snackade med en kille som bodde där som har hållit på med massa skor förut. Men hur svårt var det för honom att bara stänga av ljudet och gömma telefonen? Inte speciellt svårt.. så polisen hittade inte min telefon så det är förmodligen kört.. fattar inte hur människor tänker och jag hoppas att det finns nån rättvisa och att livet ger tbx på dem som håller på.. så jävla irriterande bara.. både på mig själv och den som tog den.. önskar bara man kunde spola tbx tiden lite just nu.. iaf så hade jag en bra kväll fram tills denna idiot bestämde sig för att förstöra för nån annan.. 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback