Lärt mig nått nytt såhär på semestern


Kan inte göra mycket annat än att njuta. Både idag och igår var himlen tävkt av moln menom tur va kom solen fram lite senare. Idag har det vart strålande sol hela dagen! Jag har dock mina irriterade värmeutslag som jaghaft solfaktor 30 på. Det är klart man har högt solskydd där man får utslag? Men idag har vi pratat med en "expert" som menar att det är just därför jag får utslagen, för att jag har en för hög faktor som täcker porerna och då kan inte värmen komma ut... Så ja, aldrig mer 30 som solskydd för mig! Imårrn blir det 10 ist! Viktigt är dock att tänka på att detta inte gäller för alla! Vi fick rådet att använda solskydd 8 eller t.o.m mindre men det på grund av att vi alla tre hade en bra grundfärg, annars ska högre solskydd användas ;)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback