Don't know what to do..

Ännu en helg är kommen, tidengår så himla fort nu. Har ångest över hur jag ska göra med högskola i framtiden.. Var hos syv idag för att verkligen kolla vilka möjligheter som finns till att bli djursjukskötare, där den ända utbildningen är i uppsala som har 40 platser. 40 PLATSER?? I hela sverige?? Vet inte hur jag ska lyckas med det.. Men vill inte bli något annat.. Jag vill verkligen jobba med djur och kunna hjälpa sjuka djur.. Fick iaf ettsamtal om arbete i sommar idag som fick mig lite gladare. Får helt enkelt ta ett steg i taget. I sommar ska jag jobba, sen står afrika resan på schemat och efter det får vi se vart vinden bär.. Nu ska jag iaf ta helg! Även om helgen inefattar en hel del plugg.. :/


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback