Då är den beställd :D

Då va mössan beställd! Fick göra det lite snabbt för att hinna innan jag skulle iväg till västerås på halkan men som tur är kan man ändra på något om en vecka ifall något skulle vara fel. Min mössa ser ungefär ut som på bilden. Jag valde kristall paketet vilket innebär att mössan har äkta läder, en fin kristall, extra ståtlig, har en förvaringsficka i mössan och jag valde att ha guldiga linjer och texter. Känns som att guld passar bäst och jag tyckte att det var finare än silver elr någon annan färg. 
Som sagt så har jag även varit på halkkörning vilket inte alls var så farligt som jag trodde, det var faktiskt riktigt kul och som tur var fick jag köra med ganska roliga personer i bilen. Jag fick dock börja vilket var ganska nervöst.. Men det gick bra( förutom att jag körde på en människa, elr ja kon.. Och att jag körde ut i gräset lite) menmen XD 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback