Sjukling


Bjuder på en bild bara för att jag älskar tanken av att någongång få bli mamma 

Denna dag har varit väldigt lång och jag har knappast gjort någonting förutom att vilat framför vampire diaries och barnprogram. När man en sjuk tänker man att man har massor med tid att plugga och göra saker men det blir inte riktigt så.. Att plugga med huvudvärk och rinnande ögon är ingen höjdare.. Tur att jag har bästa pojkvännen på jorden som kommer med choklad! Men ska försöka plugga lite till nu och sen ska jag sova för imorrn måste jag vara frisk. Klassen ska till stockholm hela dagen och det blir inte kul om jag missar allt det.. Så jag hoppas jag kan sova bättre inatt och vakna frisk imorrn.. Man kan ju hoppas iaf:/

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback