Myshelg


I fredags gick elin och jag ner på stan och kollade efter lite julklappar och tog en fika. När man kollar på allt pynt förstår man att julen snart är här, men det känns inte alls som det.. 

I lördags fixade jag lite ärenden och sen åkte jesper och jag till stockholm för att träffa hans mamma och några till. Eftersom dem bor i Kiruna igentligen så träffas vi inte så ofta men när vi väl gör det är det super. Haha jag skrattar lite innombords varje gång dem pratar eftersom dem har sitt lilla egna språk. Riktigt härliga människor! Vi träffade dem på scandic hotell och var där med dem hela kvällen. Vi åt en riktigt god middag, badade, och bara umgicks. 

Än så länge har helgen vart super och idag åker jag och carin iväg till friends arena och international horse show så jag hoppas på en bra kväll! Bilder från ikväll kommer sen;)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback