Kärlek till helger


Helgerna står högt upp på behövar listan just nu.. Mörkret gör att jag blir tröttare än vanligt och allt blir jobbigare så snart hoppas jag på lite snö som kan lysa upp vardagen. Bilderna beskriver min helg lite grann. I fredags agerade jag fyllechaffis, tyckte jag va duktig som lyckades vara vaken! Har bestämt att jag ska göra lite lila slingor i håret för att förändra lite. I lördags red jag en sväng men största delen av dagen spenderades med jesper framför "chuck" som är den serie jag kollar på nu, riktigt bra faktiskt! Idag var det seriehoppning vilket alltid e kul men det är alltid lika jobbigt att behöva gå upp när allt man vill är att ligga kvar och mysa! Men det gick iaf jättebra! Vi rev en bom men det gör inget alls. Det är en otroligt stor skillnad i hoppningen från förr. Star är så mkt lugnare och känslan genom ritterna är riktigt bra. Det är när man känner utveckling som man känner lyckan av det man gör! 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback