You only live once


Har tänkt på hur riskabelt vi lever igentligen.. Finns så mycket som kan förstöra i livet. Man tänker att något sånt skulle inte hända mig, men det kan det..
Vi klagar över småsaker som inte ens går att jämföra mot andra människors problem.

Vi kan leva tills vi är väldigt gamla men det kan även ta slut någonstans på vägen. 

Så för att vi ska kunna se tillbaka på vårat liv och vara stolta, glada, kunna skratta åt oss själva, veta att vi gjort allt vi vill göra och veta att vi left vårat liv till fullo, när det än tar slut, måste vi leva! Göra precis det vi själva vill i livet, vara den vi vill, göra misstag, få erfarenheter, älska, upptäcka nya saker och ställen, uppleva kärleken, busa, skratta, växa och bli äldre, se ut som vi vill, utmana oss själva, ta risker, bara leva livet och ta hand om varandra genom allt!

Är så otroligt glad över att ha er som finns vid min sida genom mitt liv! 

Ni gör mitt liv värt att leva! ♥ 

Kommentarer
Anonym

Och du älskade dotter (+ resten av familjen, vänner) gör mitt liv värt att leva, är så lycklig över att du finns, kära,fina och kloka Fanny. Älskar dig

Svar: Älskar dig Mamma! ♥
Fanny Lundberg



2014-05-02 @ 13:18:58




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback