Stalltjänst!

Har haft en riktigt rolig jobbdag! Började med tidig uppgång(ännu tidigare eftersom klockan ställdes om), tror jag sov runt 3-4 timmar inatt. Men iaf så hade jag stalltjänst med britten och frida. Vi har jobbat nästan konstant nästan hela tiden från 7-4... 

Hästarna e ju tokiga när dem håller på med sina bus... Idag när frida och jag gick ut i hagen satte Almis i hela hoven i vattenkaret och stog så, så fyllde vi på vatten åt dem och alla tre i hagen kom och drack. Det var ioförsig smart men sen på eftermiddagen ser vi två andra står och leker med en pinne.. Den ena försöker ta den av den andra medan den andra retas över att den har pinnen. Och så stog dem och höll på jätte länge. Haha det såg as roligt ut! xD när jag kom hem vid halv 5 gick jag direkt upp och la mig i soffan och somnade nog nästan innan jag hann lägga mig ner kändes det som.. nu ska jag väll pallra mig upp och in i duschen innan jesper ska komma. Här kommer lite bilder från dagen:)




Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback