oj va tiden går!

Det får bli en liten kort sammanfattning av de senaste dagarna.. Tor och fre var helt vanliga skoldagar. I torsdagskväll kollade Jesper och jag klart på Prison break, så himla sorgligt slut! Läs inte det här om du kollar på serien! Huvudpersonen kämpar och gör allt med livet som insatts för att han och hans flickvän ska kunna leva tsm, sen får han reda på att han har en hjärnsjukdom, hans flickvän är gravid och åker in i fängelset, och det slutar med att han offrar sitt liv för att hon ska komma ut ur fängelset och kunna ta hand om deras barn. Var inte långt ifrån att tårarna började rinna.. 

Helgen har också gått väldigt fort! Jag har spenderat min tid med Jesper och just nu ligger jag och väntar på att han ska vakna. Längtar efter frukosten som är tacos från igår, måste nog va den godaste frukosten man kan äta nästan! Idag blir det upp till stallet och rida en sväng som träning inför div || i dressyr. 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback