Turkiet♥

Jahapp, då var man hemma igen efter en vecka i turklandet. Har haft en superbra vecka! Jag har badat med delfiner vilket har varit en dröm ända sen jag var liten. var så sjukt häftigt och tror aldrig jag lett så mycket under så lång tid förut. Det var verkligen underbart roligt!

Sista dagen åkte vi till seapark, det var en park med stränder, vanliga poler glass och allt sånt som finns på en vanlig strand, men sen hade dem även stora poler som man kunde snorkla i. Det var djupa poler med olika coola byggnader och fina fiskar och rockor som simmade omkring. Hade aldrig rört en rocka förr men nu har jag klappat en flera gånger om, coola varelser det finns! Men gissa vad? vi har badat med hajar!! jag jesper och vivvi. gaaanska lebbigt kan man säga, hajarna var inte så stora, men fortfarande, det var ju liksom hajar:o väl nere i buren med hajarna skulle man sträcka ut handen och ta en mussla och gissa vad som fanns där i? jo en riktig pärla som vi fick i ett halsband med oss hem, riktigt fint om jag får säga det själv. 

Sen har jag och jesper flygit parasailing också. då var jag inte så kaxig kan man säga.. det var sjukt högt upp i lugten och vi satt endast fast med vanliga hakar i ballongen. inte bara hakarna gjorde mig nervös, hela ballongen satt endast fast med en knut i repet som gick till båten.. herregud:o tänk om knuten skulle släppa och ballongen gör precis som den vill!! det var iaf kul och spännande att se alla på marken så högt uppifrån! 

vi har gjort annat skoj också men tänker inte skriva allt utan visar resan i bilder. Jag är så glad över att hela familjen åker på en sån här resa! att du följde med oss iår Jesper gjorde det bara ännu bättre! älskar er! ♥ 























Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback