Torsdag

Igår var det torsdag och sista jobbdagen för veckan. När jag kom hem åkte mamma och jag en sväng till stan och tittade på lite olika saker. På kvällen åkte jag med Elin och övningskörde, vilket faktiskt gick väldigt bra! Efter lite körande kunde jag köra hela vägen hem:D när jag sen var hemma igen kom elin och oliver förbi och det slutade med att vi gick ända till coop. Vi gick först till ica bergvreten som var stängt så då fortsatte vi till coop och var där typ 5 min innan det stängde.. Vi köpte lite godis och gick sen hem igen. Efter en stund i soffan lyckades jag välta en kartong med hur mycket skruvar, muttrar och annat ut på golvet.. Haha tog en stund att sortera och plocka upp allt igen.. Har man inte jobb så skaffar man sig! Idag är det iaf midsommar, och nu ska jag gå upp och fixa mig och plocka blommor till en krans! 



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback