Kvalitetstid


Idag har det varit en heldag ute hos min underbara mormor! Åkte ut på förmiddagen och kom hem på eftermiddagen/kvällen. Nästan hela den tiden har vi ägnat oss åt att baka. Vi har bakat bullar, limpor och kakor. Jag hade med mig en hel kasse med bakvärk när vi åkte hem. Så nu har jag lagom mycket att snaska på! På tal om snaska, ridningen är slut och det är dags att röra på sig på annat vis, speciellt efter alla bullar jag kommer äta, från och med nu måste jag ta tag i träningen själv! Hoppas bara jag lyckas övertala mig själv om att gå ut och träna.. 

Men tillbaka till dagen. Jag är jättetrött nu trots att både jag och Elliott somade i soffan hos mormor. Det har varit en värdefull dag med skratt och "gamlaminnenprat" vilket jag bara älskar. Så glad att vi har sommarlov och kan göra sånt som man annars inte har tid med! Tack för idag bästa mormor!<3

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback