Näst sista dagen denna vecka!


Hemma efter en tung arbetsdag i solen. Idag var jag själv.. Inte lika kul men hoppas din migrän går över tills imorgon Clara! 😊 Jag har jobbat på Kungsgården tsm med några andra som jobbar på parkkontoret och gissa vad för roligt vi har gjort! Jo.. Vi har rensat tistlar som fanns i taggbuskarna, vilket gör att jag nu har rivmärken över hela benen och har dessutom blivit biten elr stucken av någonting så jag är helt röd och svullen på insidan av knät.. Undra om man har cyklat för mycket när man får ont i rumpan av det? Jag börjar iaf få det.. Men nu är det bara en dag kvar och i helgen fyller Jeppe år! Myndig o grejor:o Dagen slutade ju iaf bra efter att jag fått plocka färska hallon och smultron, såå gimla gott:D

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback