En sån där perfekt sommarkväll

Dagen på jobbet igår var bra, bättre blev den när vi fick tårta på rasten:D efter jobbet cyklade jag som vanligt hem och vilade lite inför kvällen. Vi åkte ut några stycken till bresse och spelade lite volleyboll och badade. Första gången jag var i bresse för iår och badade! Kändes som en sån där typisk sommarlväll som man har längtat efter. Tog tyvärr ingen bild dock:( 

Imorse ville jag verkligen inte gå upp från sängen! Speciellt när jag vaknar upp brevid dig och är tvungen att gå upp till jobbet. Menmen, idag är ju faktiskt sista arbetsdagen:D jippie! Och jag hoppas det blir en bra dag! Vi ska slå ihop våra raster och dra ut till bresse  vilket jag tror blir skoj och en bra avslutning! Ska bli såå skönt att vara heeeeelt ledig nu och bara kunna göra precis vad jag vill när jag vill! Det är sommarlov! :D

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback