Helgerna går så himla fort..

Känns som man knappt hinner sluta på fredag eftermiddag innan man börjar på måndag morgon igen.. Den här helgen har iaf vart jättebra! Började med att på fredankvällen mysa ner mig i soffan och väntade på jesper, sen hade vi en mysig kväll i soffan. Måste nästan va det bästa! På lördagen låg vi kvar i sängen ett bra tag, sen gjorde jesper pannkakor åt mig:D du e ju bara bäst! <3 :* senare på em träffade vi jespers mamma, va ett tag sen nu, men denna gång fick jag även träffa hans syskon! Så himla söta, jag vill oxå ha barn! Vi åt lite pizza och allmänt trevligt. Sen på kvällen åkte jag vidare till stallet och red lite inför söndagen. Och idag så har jag vart med i seriehoppningen här hemma på Åkerby, fick 4fel i 90cm, men star var duktig och vi tog hem en finalplats i hoppning! Tagga till de:D hoppas ni också haft en bra helg, det som återstår för mig nu är en hel del matteplugg inför prov imorgon.. Ha det bra:*

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback