Dag 4

Då var det den sista hela dagen i kiruna.. Tråkigt att åka hem till skolan men som alltid så e det skönt att vara hemma ändå. Igår fick jag se något som måste vara det coolaste jag nånsin sett! Vi var nämligen på ishotellet och kollade. Ett hotell gjort av is, hur lyckas man med det liksom?? :O var verkligen huuuur häftigt som helst! Har massvis med bilder från det som ni ska få se. Köpte ett glas som ser likadant ut som de isglas som man kan dricka ur inne på ishotellet, som ett minne. sen köpte jesper ett halsband till mig. så himla gulligt av dig! kan inte beskriva hur mycket jag älskar dig.. <3 När vi kom hem åt vi god mat och sen åkte jesper och jag skoter till affären. Där köpte jag en liten present till hans föräldrar. Haha resan hem fick gå väldigt sakta då vi hade en stor blomma mella oss, men det gick bra! Sen på kvällen blev det film igen, men den här gången skräckfilm och då kan jag berätta att jag inte var i närheten av att somna.. Men sen kollade vi på en lite lugnare efteråt också som jag faktiskt också va vaken på, nästan hela iaf! Hoppas alla har haft ett bra lov! Mitt kunde inte bli bättre!























Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback