Dag 1

Haha vi kanske inte hade den bästa starten på resan.. Vi kollade fel på tiden då flyget skulle gå med en timme så när det var en halvtimme kvar till boarding var vi fortfarande i bilen påväg till arlanda. Men iaf, vi han och flygresan och allt sånt gick bra. När vi kom fram till kiruna träffade vi jespers bror och mamma. Jonathan åkte hem med samma flyg som vi kom med, och vi åkte hem till där dem bor. Jätte mysigt hus verkligen! När vi va framme åt vi lite mat och sen åkte vi på nyårsrevy. Det var en föreställning med dans sång och lite andra scener. En jätterolig show! Vi skratta en hel del xD sen åkte vi hem och åt lite kvällsfika och efter det blev det film i soffan. Det blev now you see me, Jag kan dock inte säga om den var bra eller inte eftersom jag typ var vaken 10 min i början och slutet.. Förstår inte hur jag alltid kan somna.. Sen var det iaf läggdags och tagga inför imorrn! 


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback