Underbara helger<3

Det e tur att man alltid kan längta till helgerna. Så mycket lättare att klara av skolveckan då! Den här helgen har jag spenderat med Jesper, ligger brevid honom i sängen nu och längtar typ redan efter honom, bara av tanken på att jag snart ska åka hem.. 
Efter att vi slutade i fredags så åkte jag hem en sväng medan jesper träna, sen åt vi och sebbe på thai house innan vi tog bussen hem. Sen dess har vi varit här, vi har kollat på film en hel del, eller ja serier kanske man ska säga, men även en barnfilm;) sen har vi kollat melodifestivalen, bakat kladdkaka vilket var väldigt gott! Ätit hur god mat som helst, skulle inte direkt klaga över att äta här varje dag.. Så fick vi pannkakor till frukost/lunch också som jesper lillebror gjorde, så duktig och riktigt goda. Vad har vi gjort mer?.. Vi har väl lekt en hel del med vilda, jespers syster, hur gullig som helst! Sen har vi (jesper) sovit en heel del också, men de e ju helg såå.. 

Nu ska jag snart åka hem och kolla på finalen på ridklubben som jag inte kan va med på:( men det känns iaf bra i ryggen.. Hoppas det inte blir ett jättestort ärr bara.. 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback