Måndag


Började dagen med att baka en väldigt god hallonpaj, sen satte jag mig i soffan med datan och letade hästar på internet. Så sjukt svårt att veta vad man ska kolla extra på eftersom ingen igentligen skriver något negativt, så igentligen säger annonserna inte alls mycket.. Men ska ringa på ett 5 årigt sto imorrn så får vi se.. Sen efter lunch tog jag en långprominix till Elin, var ju så sjukt fint och skönt väder. Kände verkligen hur glad jag var och ville bara hoppa runt av lycka, men då skulle väl alla bilar inte trott jag va klok.. Lånade iaf hjälm och glasögon av elin så nu e jag taggad på att åka skidor, eller iaf försöka lära mig att åka.. Haha undrar hur det kommer gå.. Nu ligger jag och vilar efter att ha varit i stallet, fick sån himla huvudvärk och har kännt av det lite under dan, hoppas verkligen att jag inte blir sjuk nu.. 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback