Tillfällig ur funktion

......... Vet inte vad jag ska säga....... Kvällarna har spenderats med matteboken och idag var det nationella i matte 4, skolan svåraste mattekurs..... Jag trodde att det började bra för första delen kändes faktiskt bra, men sen kom andra delen och där gick det inte alls bra.. Min hjärna bara la av.. Det är ju iaf skönt att man inte är ensam om att inte fatta så mkt.. När man går ut och till och med genierna tyckte det var svårt kan man trösta sig lite :/ nu är det iaf över och jag vill inte tänka på det mer. Men gissa vad jag ska göra ikväll? Jo varför inte fortsätta plugga men nu eng ist! Jag vill inte... Först ska jag iaf baka lite pepparkakor som jag ska pynta med i stallet:)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback