Merry christmas!



Julafton är min favvo dag på hela året. Det spelar igentligen ingen roll vad vi gör, bara julkänslan är där och familjen är samlad! Jag hade en bra jul med många fina presenter. Tack så mkt alla! På bilden (som inte är så tydlig) ser ni nästan alla saker jag fick. Det var bl.a en jättefin tröja av min älskade pojkvän, en popcorn maskin!! :o, mysig kossa filt, hörlurar, pengar, resa och lite kläder. 

För att bara kort beskriva vår julafton så började vi dagen med gröt frukost som vi alltid gör. Dock brukar vi vara hos mormor hela släkten men iår mår morfar inte så bra.. Jag hoppas verkligen det blir bättre snart! Efter frukost åkte vi ut till jesper en snabbis för att dela ut lite julklappar. När vi kom hem igen kollade vi mest tv och kalle anka och sen på kvällen var vi ute hos min bror och spelade spel och åt mumsig mat. Dagen innan julafton hade vi ju också uppesittarkväll med spel och bingolotto. Hoppas alla hade en bra julafton! :)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback