Julstämning


Nu börjar det äntligen kännas som jul. Det har blivit lite vitt på backen, julklapparna börjar inhandlas men framför allt var jag ute hos mormor igår! Som vi alltid brukar göra så här innan jul så bakar vi pepparkakor och pepparkakshus. I vanliga fall brukar små kusinerna också vara med men just nu har morfar drabbats av bordlia och mår inte så bra. Därför var det skönare att vara utan barn iår. Som ni ser på bilden lyckades vi få ihop ett riktigt fint hus med lite marsipanfigurer och så runt ikring. Jag älskar att vara hos min mormor och baka! Det får mig att tänka tillbaka på när jag var mindre och vi har alltid roligt tillsammans. En bättre mormor kan man inte ha! 

På kvällen bar det av till Robin där han hade dukat upp ett helt bord av olika rätter. Och efterätten var grymt god även om jag var väldigt mätt.. Vi var iaf ett gäng där som alltid har kul, speciellt när spelet "med andra ord" kommer fram XD efter vi hade vart hos robin gick vi vidare till krogen. Det var dock inte lika kul som förra helgen men kvällen var iaf bra:)



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback