Hothothot

Alltså värmen! Känns inte som att vi är i Sverige med den här värmen.. Tänker på branden i Sala, vilket jag inte riktigt kan förstå. Känns som att så stora bränder bara inträffar utomlands i länder där det verkligen är varmt och torrt. Jag hoppas verkligen det kommer regn över området som står i brand nu så inga fler behöver lämna sina hem och ägodelar.. Usch va hemskt! Eld är något jag har väldigt stor respekt för..  Idag var jag iaf uppe ganska tidigt för att åka ned på stan och fixa några ärenden. Sen har jag försökt solat men man smälter ju nästan om man inte tar lite pauser då och då.. På kvällen har jag vart i stallet med dem underbara varelserna som just nu är väldigt runda om magarna ;)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback