Stockholm


Hemma efter en heldag i stockholm igår med underbara människor! Såå glad över att ha er i mitt liv! Vi började iaf dagen ganska tidigt med att åka tåget till Stockholm. Vi va där precis när vakterna låste upp låsen på affärerna och shoppingen började ganska snart. Vi blev ganska förvånade allihop att oliver var den som gjorde det första inköpet XD men som tur va var han inte den som hade shoppat mest i slutet av dan, hade det vart så hade jag och elin gjort en dålig shopping! Eftersom någon inte åt frukost åt vi lunch ganska tidigt och även middagen, för sen var det dags att spela laserdome. Hade inte riktigt några förväntningar eftersom ingen av oss hade spelat det tidigare, och vi förstod inte riktigt varför gruppen innan kom ut helt svettiga ur spelutrymmet. Men vi märkte själva ganska snabbt att det var mycket jobbigare än vad vi trodde. Men också riktigt kul faktiskt. Vi andra kanske inte va så duktiga och vi hade väl inte riktigt någon chans att vinna. Men det är väl inte så konstigt? Vi spelade ju mot jesper och man märkte ganska tydligt vem som spelar skjutatspel på fritiden eftersom han slog oss andra ganska rejält.. Efter en hel dag i Stockholm kan man säga att vi alla hade ganska ont i fötterna, men jag har ju världens bästa pojkvän som gav mig fotmassage när vi kom hem! 

Eftersom vi spelade lite tidigare än planerat så tog vi ett tåg tidigare så han vi lagom hem till gladiatorerna. Resten av kvällen spenderades i soffan. Köpte ju lite saker också.. Bl.a. svarta jeans, en poncho, ett sommarlinne, en byxdress och så klart lite trosor! Hade en bra dag i stockholm och en mysig kväll med den jag älskar. Ett halvår har gått och jag ser så grymt mycket ifram mot att spendera mer tid med dig! <3



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback