Riktigt bra dag faktiskt!

Vaknade upp brevid den person som gör mina dagar underbara, bara det gör dagen mycket bättre! Sen började jag skolan med idrott, hade svenska prov som gick okej tror jag och sen kemi. vi fick tbx våra prov och jag fick 1p ifrån A, lite surt men ändå såklart nöjd! slutade sedan halv 3 och när jag kom hem bar det av till stallet. Hopplektionen gick faktiskt väldigt bra, riktigt kul när vi gör framsteg tsm. Har ju bästa hästen också, så nu taggar vi inför helgens hopptävlingar;) 

Dagen kunde ju dock ha slutat på ett bättre sätt än att jag sitter själv och pluggar inför matteprov och biologi redovisning som jag har på fre. Bara hålla ut de här få skoldagarna som är kvar innan påsklovet! 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback