Hatar och stressa..

Igår kväll och idag var inga roliga dagar.. Började med att jag pluggade till väldigt sent igårkväll, tror jag somnade vid 2, sen gick jag upp vid halv 6 i morse.. Och skoldagen idag har i stort sett bara bestått av stress.. Hade kemiprov som jag tror gick ganska okej, sen skulle alla i klassen att hålla vårat 10 min långa föredrag om en sjukdom. Var inte alls speciellt förberedd till det men som tur va var min tur i listan ganska långt bak så jag får redovisa nästa vecka. Men tänker inte stressa så mycket som jag gjort idag nån mer gång, får bättra mig till nästa gång!! Fick iaf ta det lugnt nu på kvällen, träffade jesper på stan och åt middag tillsammans och nu ligger jag i soffan framför lets dance. Inte speciellt taggad på högskoleprov imorrn men snart är det gjort iaf. Ha en bra helg alla!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback