Vart tog helgen vägen?

Den här helgen har verkligen gått hur fort som helst. Tyckte att det nyss va fredag.. Men jag har iaf haft en bra helg ändå, även om det känns som att den höll på i typ en dag. Men har iaf vart och tävlat div II i hoppning, framridningsklassen på 1m gick inget vidare.. Men till nästa runda som va lagklassen tänkte jag på vad jag kunde göra annorlunda och då gick det faktiskt mkt bättre. Dock stod star emot på varje hinder så jag fick rida på ren vilja genom hela banan men vi kom iaf runt med ett stopp:) efter tävlingen åkte jag direkt ut på landet till mina vänner och hade en mysig kväll med tacos och filmtittande. Nu ligger jag trött i Elins soffa och vaktar huset medan hon åkte och handla en sväng;) imorrn är det tillbaka till jobbet igen.. Längtar redan till nästa helg! 



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback