Jump club

snabbaste tävlingen jag någonsin vart på. informationen om tävlingen var lite knepig att hitta och jätte många kom senare då dem trodde det började en timme senare än vad det egentligen gjorde. et gjorde att många starter före mig inte kom, han knappt rida fram och blev lite stressigt. Men men, väl inne på banan gick det väl sådär. Star är super duktig med allt runt ikring, alla ljud, hinder och folk men idag stämmde inte riktigt sprången. På vissa hinder var hon jättefin och hoppar fint, men hon har en förmåga att ta större och snabbare språng samtidigt som hon blir väldigt stark. Det e sjukt hur starka dem är, starkare än vad man tror. Jag får helt enkelt inte tillbaka henne till rätt tempo vilket gör att distanserna blir fel och hon väljer att stanna. Men jag är glad att hon stannar när jag gör fel, så jag lär mig något nytt hela tiden :) Men för att vara första hopptävlingen ute på 1m så är jag ändå nöjd, det som gick sådär kan bara bli bättre :)
  

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback