Fredag

Helt okej dag i skolan. Kändes dock verkligen inte som fredag, snarare som måndag efter all ledighet. Men jag klagar ju inte direkt:) Engelska nationella tror jag gick ganska okej men vill inte säga  något i förväg.. Temat var online gaming, film eller Music. Va väll ett helt okej tema men hade velat haft något annat. Men, men jag skrev iaf om musik.
 
Hade simning och livräddning på idrotten. Inget jag tycker är speciellt roligt men gick ändå riktigt bra. Fick göra ett liten livräddningsövning då jag faktiskt fick bäst tid i klassen så det kändes ju bra! Som varje gång man har badat i badhus så är man ganska mör efteråt så efter skolan har jag bara tagit det lugnt framför några avsnitt av pll. Vill bara kolla klart på alla men samtidigt vill jag ha avsnitt kvar. såå bra serie!! 
 
Ska ta och sova nu, imorrn blir det träning inför söndagens andra tävling dressyr div 2. god natt alla :)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback