En vecka närmare!

Äntligen är en vecka till över, känns bra att bara ha en vecka skola, en vecka i turkiet och sen tre dagar skola till kvar av första året på gymnasiet! Doch är det så sjukt mkt jag har att göra nästa vecka, och dagen efter jag kommer hem från turkiet har ja tre prov:o herregud.. Men ändå skönt att åka till turkiet och få lite bränna och härlig tid med familjen innan sommaren kommer.

Idag hade jag både NIU prov och tyska nationella, tyskan gick väl sådär, inget av delarna i tyska har gått bra men som tur va gick NIU destu bättre. Skönt att komma hem efter denna vecka och veta att jag kommer få en bra kväll! Ser fram mot att träffa personen, men att kolla skräckfilm är detu värre!! Jag kommer inte kunna sova ikväll och inte på typ en månad framöver :o får se hur detta går men ha en bra fredagkväll alla andra! :)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback