Teneriffa del 1!!

Nu ska ni få massor med bilder från resan. Först tänkte jag bara säga att jag har haft det awesome även om det inte var 30 grader varmt, men har nog garvat den största delen av tiden! Haha jag skriver ett litet stycke till varje bild så blir det lättare att läsa:) Idag lägger jag ut ungefär hälften av bilderna och det jag har att berätta, min data är så seg så jag orkar inte med den allt för länge ;) Men imorn kommer den andra delen:)  
 
Här är några av alla bilder vi tagit på stranden under veckan. Både kvälls och dag bilder :)
 

Det absolut vidrigaste och äckligaste jag någonsin gjort, Fattar inte att jag ens gick upp på scenen inför alla och håler i en as farlig orm.. Jag var så rädd så hela jag typ skakade och efter att han tog bort ögonbindeln hade jag maskara under hela ögonen. Men ändå fett stolt. En tre meter lång gul pytonboorm vilken är den näst största ormen på teneriffa. Men en sak är säker aldrig mer!! inget jag rekomenderar..
 
Vi åkte ubåt också. var ganska läskigt eftersom det var utomland och jag litar inte riktigt på dem som jobbar där iblland. Men det var iallafall häftigt att se dem stora giftiga rockorna som jag tror var en och en halv meter långa oå bredden, och även alla andra konstiga fiska som fanns där nere. Vi var hela 30 meter ner under vattnet:O Haha pappas skämt innan vi åker dit: "tänk om båten sjunker då?" haha..
 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback