Torsdag

Gjorde inte så mycket men började iaf med att åka och rida och efter det åkte jag hem till Elin och bytte julklappar. Tack så mycket bästavän! Sen åkte jag hem och pluggade och kollade på tv. Det var kort min gårdag, idag däremot ska mamma och jag åka och kolla på en häst, vi har sett den en gång så nu ska jag provrida den och se om det är något vi är interesserade av. Alltid lika nervöst och spännande att sitta upp på en helt okänd häst och rida den, men kul är det! Sen efter det ska jag åka och rida även star. Men nu innan allt ridande ska jag sätta mig med näsan i fysikblocket och skriva på min fysiklabbrapport. Suger att ha plugg på lovet så ska försöka bli av med det så fort som möjligt nu..

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback