Min julafton♥

Jag började dagen med att sova riktigt länge! När jag vaknat åt jag en god julfrukost som varje år. Sen kom Elin och David vid lunchtid men eftersom vi fick strömavbrott så tog vi fikat före maten xD. Vi intog soffposition allihopa och åt lite chips,bullar och kolor och så. Riktigt bra ide att ta fikat före maten ist för efter faktiskt! Men vi kunde ju inte sitta i soffan hela dan och vänta på strömmen så vi satte igång med lite faniljespel. Jag är verkligen ur dålig på frågespel så jag var ju inte i närheten av att vinna men var ju kul ändå! Mitt på dagen tog vi en liten paus från familjefirandet då david och elin åkte iväg för att vara tomte och jag och mamma åkte upp till hästarna för att ge deras julklapp. En varsin låda med godsaker som dem uppskattade väldigt mkt;) 
När alla var återsamlade igen var det dags för julbordet. Finns så mycket att ta men samtidigt blir jag mätt på en portion så får typ ta en sak av varje.. Sen var det äntligen dags för julklappsöppningen. Wilma fick börja för hon har gått och nosat på sitt paket sen vi la dit det, världens bästa hund verkligen! Jag fick som vanligt vara tomte och dela ut alla klappar till familjen. TACK SÅ JÄTTEMYCKET FÖR ALLA FINA PAKET ALLIHOPA! Sen blev det återigen lite mer familjespel och sen svensonsvenson och lite annat tv tittande och kortspel. Hoppas ni har haft en riktigt bra julafton! Och hoppas ni får en fortsatt trevlig jul, om man nu kan kalla det jul när det är så grått och trist ute.. Men men om man är innomhus känns det iaf juligt. Här får ni en bild på mina julklappar:)
Var svårt att få med allt på en bild men fick bl.a skidjacka och termobyxor, kofta och linne, rakhyvelapparat, joggingbyxor, ansiktskräm, depend gellack kit, turkiet resa med familjen, parfymer, 10 300kr. 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback