Helgerna går alldelles för fort!

Känns som jag inte haft nån helg den här veckan.. I lördags red jag på morgonen och sen träffades jag jesper, elin, oliver, rasmus, moa och karro för att ha pepparkakshustävling. Jag va då i lag med Jesper.. Som jag trodde innan så fick vi inte ihop ett hus XD men dem andra lagen hade inte heller fått ihop sina hus om dem inte hade haft våra delar som reservdelar.. Så igentligen kom jag och jesper både etta tvåa och trea och bättre kan det väl inte bli? Tror hela baket höll på i 5 timmar :o men det blev iaf två fina hus i slutet;) 

Igår va det seriehoppning omg 2 vilket gick väldigt bra! Som vanligt är star taggad till tusen när hon får se hindrerna men hellre det än tvärtom faktiskt. Blev en felfri runda så nu hoppas vi på att vi får en till nolla i sista omgången så vi är klara för final! :•)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback