Finally

Äntligen är alla luciauppträdanden avklarade. Har vart jobbigt och tagit mycket tid så just nu känns det bara skönt att vara klar, men om nån vecka ser jag säkert det roliga med det också:) den här helgen har gått väldigt fort.. Det är väl för att jag inte haft nån tid till att bara göra ingenting antar jag. Har haft nånting hela tiden men ikväll fick jag iaf lite tid framför tv:n.

Idag har jag vart med och fixat och så med julshowen i stallet och direkt efter det hade jag den sista luciavisningen. Nu sitter jag i soffan och läser och kollar tv. Längtar såå tills denna sista vecka är över så jag får lov och mer tid till vänner och pojkvän! Längtar verkligen, ska bli så himla skönt! :) 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback