Skönaste dagen på länge!

Igår började jag med att åka till kiropraktorn på morgonen och knäckte rygg och nacke o så, efter det är man mjuk i hela hela kroppen och eftersomdet var så fint väder så satt jag mig i solen och läste lite. Men min skolbok är inte så rolig så då fick jag för mig att baka, var dock tvungen att gå och handla. Så jag gick enlångprommenad med wilma. Men ist blev det hem till sanna, vi både åt och baka! Väldigt mumsigt! Blev hamburgare och kokosbollar som inte är bollar;) sen satt vi och solade i några timmar, såå skönt! och så fick jag ju träffa lilla mojje, så sjuukt söt!! På kvällen hade jag hoppträning som gick jättebra! Blir så glad av vädret! Hoppas verkligen på vår nu:)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback