Snö!!! :D

Sååå fint med snö!! Längtar tills julen kommer! Har inte riktigt kommit på så bra saker som jag önskar mig och har typ ingen aning om vad jag ska köpa till alla andra heller.. På tal om nått helt annat så hade jag matte prov idag, inte kul! Provet drog över så vi fick ingen lunch tid kvar, men som tur kom vår idrottslärare och sa att vi inte fick gå på kemi lektionen som var efter om vi inte hade ätit. så vi va sena till den lektionen och sen hade vi svenska på det. Så lite stressig dag som alla andra men jag tror ändå att det gick helt okej på matte provet.Just nu spenderar jag kvällen med Elin, kul att hinna med lite annat än att bara plugga också. Imorrn är det äntligen fredag och jag ska troligen till globen och kolla lite och shopa såklart och lördag kommer att vara en heldag plugg och sen tillbaka till globen på söndag! TAGGA:D 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback