Plugg..

Inatt sov Elin kvar hos mig, Hon åkte hem runt 11 och sen dess har jag typ pluggat hela dagen.. Natur asså;) har prov på två kapitel i matteboken på tisdag så dem kommande dagarna kommer nog vara mest plugg. Nu senare på kvällen kollade jag på en serie som heter portkod 1321, den va faktiskt bra;) finns på svtplay! handlar om två tjejer som först är ovänner men sen tvingas dem bo tsm och börjar hålla på med killar och så. Tycker ni ska ta o kolla på dem! avsnitten är bara 10 min långa och än så länge finns det 5 av 10 tror jag:) 
Liten bild på mig.. :) hare bra! :*

Kommentarer
Elin

HEEEEEEJ Fanny!! :D

Svar: tjoooooo ;D
Fanny Lundberg



Blogg: http://elinsfotoliv.webblogg.se
2012-11-11 @ 17:59:12




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback