Natur asså..

Jag visste att det skulle vara mycket plugg, men är det inte lite överdrivet att ha 7 ganska stora prov på 3veckor? Vi har liksom provi kemi, biologi, samhäll, engelska, tyska och två matte prov varav en är nationella:/ men men.. Bara att plugga på som vanligt plus lite till;) det tråkiga e att jag inte kommer ha nån fritid dem här 3 närmaste veckorna:( men jag hoppas jag får igen det sen efter skolan! :) utom att varit stressad över allt plugg så har jag såklart ridit;) hoppade med fina Star, och gick sådär.. Vi sprang lite för fort;) men det går bättre o bättre:D här har ni minen inför alla prov! Hahaha det gött;)


Kommentarer
Elin♥

SV: Åhh tack så jätte mycket fanny! Hur många personer jag än kommer träffa och hur snälla dom än är kommer du alltid vara min bästavän! Den bästa som man kan ha!!! <333

Svar: love you! <333
Fanny Lundberg



Blogg: http://elinsfotoliv.webblogg.se
2012-11-25 @ 12:00:10




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback