Godislöfte..

Idag skulle Freja och jag börja med godislöfte för att vi äter godisvarje dag i skolan. Man kan väl säga att starten var lite trög, det slutade med att vi fick lov att gå och köpa lite godis för att hålla oss vakna på vår kemilektion som var den sista för dagen. Men för att kunna hålla oss pigga och samtidigt vara nyttiga fick vi den fantastiska iden att göra energibars. Haha, vi gick och handlade lite olika frön och naturgodis vilket såg ut som fågelmat.. Men men, vi åkte hem till mig och bakade dem så duktiga som vi var, dock smakade jag dem nyss, och det va inte allsdet jag hade förväntat mig.. Nog för att man inte kan förvänta sig så mycket av oss, men dem var inte alls speciellt goda om man säger så.. Vi tänkte ha löftet fram till 1 januari då vi ska åka till Teneriffa. Kommer btw bli en awesome resa!! Här är våra fina kakor.. Haha fyfan va äckligaXD


Kommentarer
Elin

Hahaha! Lycka till!! :D<3


Svar: Taack:D haha få se hur det går men jag ska vinna!! ;)
Fanny Lundberg



Blogg: http://elinsfotoliv.webblogg.se
2012-11-19 @ 22:28:53




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback