Jobbig gårdag..

Igår hade jag nog kunnat somnat stående elr nått... Började med att på morgonen ha fysträning i en timme typ, sen var det lunch och efter det en till idrottslektion, sen gick jag skolan som slutade fem över fyra som vanligt. Efter det va det bara att åka hem och byta om för att sen gå till pulkabacken! Skit jobbigt att gå upp för backen hela tiden. Och adrian, du ligger inte på min topplista! Där va jag väl i typ 1-2 timmar och såg ut som en jag vet inte vad efter.. Tog mig en kvart att borsta ut mitt hår:/ sen iaf direkt när jag kom hem åkte jag och red, Star va jätte pigg eftersom hon inte gått på en vecka.. När jag kom hem va det xdajtor, awesome art awa vann!! Sen somnade jag typ innan jag hunnit lagt mig.. Nu när jag vaknat kan jag säga att jag knappt kan röra mig.. Jag kan typ inte lyfta armarna och träningsverk över allt!! 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback