Chillat på slottet idag då

 
Nog det coolaste jag sett. Grönsö slott, byggdes för typ 400 år sen och är as coolt inuti! har ni inte vart där så rekomenderas det att åka dit enligt mig. Fattar inte att du bordär Ida, hur fint som helst! Vi va till och med uppe på vinden och kollade och det va as häftit men samtidigt väldigt läskigt.. Ärligt talat vet jag inte om jag skulle våga vara där själv, elr typ sova där.. inte något dålgt menat mot slottet, men det är liksom målningar i hela taken, böcer som är flera hundra år gamla, inbyggda dörrar i väggarna och tavlor som är typ större än själva väggen :O
 
Ganska chockad fortfarande, men det var en upplevelse. jag var där med klassen och hade lite julmys. Men tack Ida för att vi fickk komma:) 
 
Efter jag vart på slottet åkte jag och red igen som vanligt, gick väl lite sådär men helt okej. Nu har jag spenderat kvällens slut med Freja och försökt fått fram vad vi ska ha med oss utomlands, bara typ 3 dagar kvar nu:D 
 
Här kommer bilder från slottet:)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback